۱۳۸۹ بهمن ۲۳, شنبه

پوستر 25 بهمن : در خیابان ها خواهیم ماند


25 بهمن در خیابان ها خواهیم ماند
هدف مردم مصر مشخص بود : سقط الطاغية مبارك
مردم استقامت کردند و به همه آنهاییکه به خیابان در می آیند گفتند اولا خیابان متعلق به مردم است، دوما وقتی بیرون آمدی نباید بگذاری تو را به زور به خانه برگردانند، اگر به خانه برگشتی دیگر از فردایش داغ، درفش، زندان، شکنجه و اعدام در انتظارت خواهد بود.
پس رها نکردند، چون رها نکردند پیروز شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر