۱۳۹۰ شهریور ۶, یکشنبه

پیشنهاد ادامه تظاهرات از روز سه شنبه تا به مدت یک هفته

تجربه نشان داده است که برنامه ریزی برای حضور در خیابان ها تنها برای یک روز خاص ،موجب تجدید قوا و استراحت نیروهای سرکوبگر و تحت کنترل در آمدن شهر توسط آن ها و در نتیجه بی تاثیر ماندن نسبی این گونه حضورها می شود .اگر قرار به برکناری دیکتاتوری ،یک بار برای همیشه است ،بهترین گزینه حضور پی در پی و مداوم در خیابان ها و در پی آن درمانده شدن نیروهای سرکوبگر است .تظاهرات آتی در حالی در حال شکل گرفتن است که ایران یک پارچه تر از گذشته آماده خیزش همگانی است و این زنگ خطری جدی برای رژیم محسوب می شود که می تواند با حرکت درست و مداوم جنبش مردمی به نویدی برای آزادی منجر شود .پیشنهاد ادامه تظاهرات تا به مدت یک هفته،می تواند به عنوان شروع این خیزش محسوب شود و ادامه آن برای روزهای آتی در صورت فراهم بودن زمینه و هماهنگی مجدد می تواند به ادامه بینجامد. فراموش نکنیم که این رژیم در این سال ها از داخل پوسیده است و فقط منتظر تلنگری برای فروپاشی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر